بعد از حواشی چند تقابل اخیر؛ یزد دوباره میزبان تراکتور، شجاع و بیرانوند

بعد از حواشی چند تقابل اخیر؛ یزد دوباره میزبان تراکتور، شجاع و بیرانوند

استقلال و پرسپولیس به دلیل آنچه تعمیرات ورزشگاه شهر قدس عنوان شده، دوباره بی خانمان شده‌اند.

استقلال برای میزبانی از دیدارهای بعدی خود سه شهر اصفهان، یزد و شیراز را مدنظر داشت و سرانجام با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال یزد، برای میزبانی در ورزشگاه نصیری درخواست خود را اعلام کرد.

آبی‌ها در اولین هفته نیم فصل دوم لیگ میزبان تراکتور هستند و برگزاری این بازی در یزد، یادآور حواشی سفرهای قبلی تراکتوری‌ها به این شهر برای دیدار با چادرملو خواهد بود.

سایز ویدئو: ۵۴.۴۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۳۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر