مازیار زارع: نیمه دوم جانانه مقابل تراکتور دفاع کردیم!

مازیار زارع: نیمه دوم جانانه مقابل تراکتور دفاع کردیم!

سرمربی ملوان در پایان بازی با تراکتور که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، از عملکرد دفاعی بازیکنانش در نیمه دوم تقدیر کرد.

سایز ویدئو: ۴۰.۲۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر