وریا غفوری: جرم من چیست که نمی‌توانم روی نیمکت استقلال بنشینم؟

وریا غفوری: جرم من چیست که نمی‌توانم روی نیمکت استقلال بنشینم؟

وریا غفوری با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: چرا در حالی که کارت مربیگری ام صادر شده اجازه ندارم استقلال را از روی نیمکت همراهی کنم؟!

سایز ویدئو: ۲۵.۳۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر