وریا غفوری: جرم من چیست که نمیتوانم روی نیمکت استقلال بنشینم؟
وریا غفوری با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: چرا در حالی که کارت مربیگری ام صادر شده اجازه ندارم استقلال را از روی نیمکت همراهی کنم؟!
وریا غفوری با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: چرا در حالی که کارت مربیگری ام صادر شده اجازه ندارم استقلال را از روی نیمکت همراهی کنم؟!