ساپینتو: ناراحتم از این که سه امتیاز مهم را از دست دادیم

ساپینتو: ناراحتم از این که سه امتیاز مهم را از دست دادیم

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از مصاف با گل‌گهر:

من پلن C هم دارم.

دوبار امروز تاکتیک خود را عوض کردیم.

فرصت‌هایی هم امروز ایجاد کردیم ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

ما در صحنه گل اشتباه بزرگی داشتیم که در این سطح نباید این اشتباهات را مرتکب شویم.

دیدید در مقابل المحرق و فجرسپاسی شیراز کیفیت زمین چگونه بود.

برای ما سخت است در این زمین، کیفیت مورد نظر را ارائه دهیم

سایز ویدئو: ۱۴۵.۰۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۲۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر