عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس: من هم می توانم به تراکتور تهمت بزنم با کمک رییس جمهور قهرمان شد!

حسین خبیری، مدیرعامل خیبر و عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس از زنوزی خواست پای بحث های هواداری را به ادبیات مدیران فوتبال باز نکند.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس: من هم می توانم به تراکتور تهمت بزنم با کمک رییس جمهور قهرمان شد!

به گزارش هفت ورزشی، حسین خبیری در واکنش به ادعای زنوزی که گفته بود پرسپولیس با کمک سلطانی فر قهرمان شد، گفت: من هم می توانم به تراکتور تهمت بزنم اما این کار زشت است.

سایز ویدئو: ۴۹.۴۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۷:۰۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر