فرزین معامله گری: بهتر از تراکتوری ها بازی کردیم

فرزین معامله گری: بهتر از تراکتوری ها بازی کردیم

فرزین معامله گری بعد از بازی با تراکتور گفت: ما بهتر از تراکتوری ها بازی کردیم و موقعیت های بهتری داشتیم

سایز ویدئو: ۴۲.۵۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر