فرزین معامله گری: بهتر از تراکتوری ها بازی کردیم
فرزین معامله گری بعد از بازی با تراکتور گفت: ما بهتر از تراکتوری ها بازی کردیم و موقعیت های بهتری داشتیم
فرزین معامله گری بعد از بازی با تراکتور گفت: ما بهتر از تراکتوری ها بازی کردیم و موقعیت های بهتری داشتیم