ریکاردو ساپینتو: مراسم استقلال فوق العاده بود

هنوز مراسم آبی ها به نیمه نرسیده، ساپینتو از سالن رفت!

ریکاردو ساپینتو: مراسم استقلال فوق العاده بود

به گزارش هفت ورزشی، سرمربی استقلال هنگام خروج از سالن برگزاری مراسم هشتاد سالگی آبی ها با امین منوچهری، همبازی پدل خود مواجه شد و او را در آغوش گرفت و سپس در پاسخ به پرسش خبرنگار هفت ورزشی، گفت: مراسم فوق العاده بود!

سایز ویدئو: ۵.۷۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۱۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر