حسین زاده: باید با ۳ گل پرسپولیس را میبردیم؛ از مردم تبریز عذر میخواهم!
مهاجم تراکتور معتقد است که بازی باید در 90 دقیقه به سود این تیم تمام شد و کار نباید به ضربات پنالتی کشیده میشذو
مهاجم تراکتور معتقد است که بازی باید در 90 دقیقه به سود این تیم تمام شد و کار نباید به ضربات پنالتی کشیده میشذو