حسین زاده: باید با ۳ گل پرسپولیس را می‌بردیم؛ از مردم تبریز عذر می‌خواهم!

حسین زاده: باید با 3 گل پرسپولیس را می‌بردیم؛ از مردم تبریز عذر می‌خواهم!

مهاجم تراکتور معتقد است که بازی باید در 90 دقیقه به سود این تیم تمام شد و کار نباید به ضربات پنالتی کشیده می‌شذو

سایز ویدئو: ۷۰.۲۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر