داور بازی تراکتور – پرسپولیس: از امروز هوادار تراکتورم!

داور بازی تراکتور – پرسپولیس: از امروز هوادار تراکتورم!

سعید رحیمی مقدم، یکی از داوران بازی تراکتور - پرسپولیس که بعد از این بازی از داوری خداحافظی کرد، صحبت کوتاهی با خبرنگاران داشت.

سایز ویدئو: ۲۶.۷۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر