اوسمار: چرا میگویید اوریه عصبی بازی میکند؟!
سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی در مورد عصبی بازی کردن اوریه گفت لیگ ایران فیزیکی است و هر مدافع خارجی خودش را با این سیستم وفق ندهد، نمیتواند در این لیگ بازی کند.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی در مورد عصبی بازی کردن اوریه گفت لیگ ایران فیزیکی است و هر مدافع خارجی خودش را با این سیستم وفق ندهد، نمیتواند در این لیگ بازی کند.