اوسمار: چرا می‌گویید اوریه عصبی بازی می‌کند؟!

اوسمار: چرا می‌گویید اوریه عصبی بازی می‌کند؟!

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوالی در مورد عصبی بازی کردن اوریه گفت لیگ ایران فیزیکی است و هر مدافع خارجی خودش را با این سیستم وفق ندهد، نمی‌تواند در این لیگ بازی کند.

سایز ویدئو: ۴۷.۶۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۲۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر