اوسمار: من هیچ بازیکن مازاد و لیست خروجی ندارم!

اوسمار: من هیچ بازیکن مازاد و لیست خروجی ندارم!

سرمربی پرسپولیس می‌گوید اگر پیشنهادی برای بازیکنان ما برسد، آن زمان درخصوص نقل و انتقالات فکر می‌کند و فعلا لیست خروجی ندارد.

سایز ویدئو: ۴۷.۰۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۲۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر