انتقاد تند عبدالله روا از کیفیت دربی: سطح دربی از مسابقات مدارس پایین تر بود

انتقاد تند عبدالله روا از کیفیت دربی: سطح دربی از مسابقات مدارس پایین تر بود

عبدالله روا با نقدی تند درباره دربی اخیر گفت سطح بازی آن‌قدر پایین بود که حتی از مسابقات مدارس هم ضعیف‌تر به نظر می‌رسید و هواداران انتظار نمایشی بسیار بهتر داشتند.

سایز ویدئو: ۴۲.۴۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر