کریمیان: حق ما ضایع شده، باید فریاد می زدم!

کریمیان: حق ما ضایع شده، باید فریاد می زدم!

کریمیان بعد از بازی پیکان مقابل پرسپولیس گفت حس میکنم حق ما ضایع شده

سایز ویدئو: ۵۳.۹۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر