ساپینتو در مورد آلودگی هوای تهران: این هوا برای هیچکس سالم نیست!

ساپینتو در مورد آلودگی هوای تهران: این هوا برای هیچکس سالم نیست!

سرمربی استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ملوان در مورد آلودگی هوای تهران گفت که دائما مشغول چک کردن وضعیت هوا و سلامتی بازیکنان است.

سایز ویدئو: ۲۰.۰۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۳۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر