تحلیل ساپینتو پس از دربی: شروع بهتر در نیمه دوم و چالش دربی اولی ها!

بخش اول کنفرانس خبری سایپنتو بعد از دربی را ببینید…

تحلیل ساپینتو پس از دربی: شروع بهتر در نیمه دوم و چالش دربی اولی ها!

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از تساوی در دربی گفت تیمش حریف را به‌خوبی آنالیز کرده و در نیمه دوم با مالکیت بهتر و خلق چند موقعیت جدی برتر از پرسپولیس بوده است. او تأکید کرد که برای هشت بازیکن استقلال این اولین تجربه دربی بوده و همین موضوع کار را برای آن‌ها چالش‌برانگیز کرده است.

سایز ویدئو: ۶۹.۴۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر