انتقاد محمد دادکان از مالکان استقلال و پرسپولیس؛ خجالت بکشید، مردم شام ندارند بخورند!

محمد دادکان در یک گفتگوی اینترنتی از مالکان استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.

انتقاد محمد دادکان از مالکان استقلال و پرسپولیس؛ خجالت بکشید، مردم شام ندارند بخورند!

به گزارش هفت ورزشی، محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال که به صراحت لهجه شهره است، می گوید: مالکان استقلال و پرسپولیس با دین بازی می کنند، مردم رنگ میوه و گوشت را نمی بینند، شام ندارند بخورند و آنها 2 میلیارد تومان بابت رضایتنامه یک بازیکن می دهند. سه هزار میلیارد تومان هزینه استقلال شده است، همین سه هزار میلیارد را ببرید سیستان و بلوچستان، استقلال و پرسپولیس و تیم های صنعتی را هم با یک بودجه معقول بچرخانید.

سایز ویدئو: ۳۶.۰۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۰۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر