گرشاسبی: احتمالا عملکرد ما در پرسپولیس بد بوده سراغمان نیامدند!

گرشاسبی: احتمالا عملکرد ما در پرسپولیس بد بوده سراغمان نیامدند!

صحبت‌های حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان دیدار این تیم مقابل استقلال را مشاهده می‌کنید. گرشاسبی می‌گوید حق فوتبال باخت نبود.

سایز ویدئو: ۴۰.۷۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر