محمد انصاری: از شیراز و مشهد هم گزارش دادم اما نظر هیات مدیره پرسپولیس میزبانی در اراک بود!

محمد انصاری: از شیراز و مشهد هم گزارش دادم اما نظر هیات مدیره پرسپولیس میزبانی در اراک بود!

محمد انصاری درباره انتخاب اراک به عنوان میزبان توضیحات جالبی داد

سایز ویدئو: ۲۳.۹۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر