مردم گرفتاری دارند،نمیخواهد غرهای شما را بشنوند!
از افشین قطبی در برنامه میهمان هفته هفت ورزشی به عنوان سرمربیای که یک تیم دوست داشتنی در ایران ساخت پرسیدیم چطور میشود فاصله میان مردم و تیم ملی برداشته شود.
او معتقد است فاصله بین مردم و تیم ملی تنها با «نتیجه» پر نمیشود، بلکه با «نگرش» بازیکنان درست میشود. او میگوید: «بازیکنان ملیپوش خوشبختترین آدمهای جامعه هستند؛ پول، شهرت و شغل رویایی دارند. مردم فوتبال میبینند تا ۱۰۰ دقیقه مشکلات زندگیشان را فراموش کنند، نه اینکه گلایه بازیکنان را بشنوند.»