بازیکن اخراجی پادیاب: کوشکی به من گفت با زرنگی اخراجت کردم!/ پرسپولیسی هستم

بازیکن اخراجی پادیاب: کوشکی به من گفت با زرنگی اخراجت کردم!/ پرسپولیسی هستم

سجاد تقوی بازیکن پادیاب که در نیمه اول اخراج شده بود، گفت: استقلالی ها چهار هزار میلیارد تومان هزینه کردند اما فقط دنبال VAR بودند.

سایز ویدئو: ۶۰.۶۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر