بازیکن اخراجی پادیاب: کوشکی به من گفت با زرنگی اخراجت کردم!/ پرسپولیسی هستم
سجاد تقوی بازیکن پادیاب که در نیمه اول اخراج شده بود، گفت: استقلالی ها چهار هزار میلیارد تومان هزینه کردند اما فقط دنبال VAR بودند.
سجاد تقوی بازیکن پادیاب که در نیمه اول اخراج شده بود، گفت: استقلالی ها چهار هزار میلیارد تومان هزینه کردند اما فقط دنبال VAR بودند.