والی زاده: باید تاسف خورد که نمی‌توانیم دربی را در پایتخت برگزار کنیم

والی زاده: باید تاسف خورد که نمی‌توانیم دربی را در پایتخت برگزار کنیم

واکنش خسرو والی زاده به برگزاری دربی در اراک

سایز ویدئو: ۵۷.۰۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر