واکنش خسرو والی زاده به برگزاری دربی در اراک
والی زاده: باید تاسف خورد که نمیتوانیم دربی را در پایتخت برگزار کنیم واکنش خسرو والی زاده به برگزاری دربی در اراک سایز ویدئو: ۵۷.۰۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۴ | دانلود ویدئو