کری خوانی محمد برزگر برای استقلالی ها
محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس با توجه به نزدیک شدن به دربی پایتخت برای استقلالی ها کری فوتبالی خواند و گفت کار ما بردن استقلال است
محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس با توجه به نزدیک شدن به دربی پایتخت برای استقلالی ها کری فوتبالی خواند و گفت کار ما بردن استقلال است