علی پروین: نسل ما پیر شده، یکی یکی داریم می رویم؛ نمی دانم کی نوبت من می شود!

علی پروین مقابل دوربین هفت ورزشی از اکبر کارگرجم صحبت کرد.

علی پروین: نسل ما پیر شده، یکی یکی داریم می رویم؛ نمی دانم کی نوبت من می شود!

به گزارش هفت ورزشی، علی پروین که در مراسم ترحیم زنده یاد کارگرجم شرکت کرده بود، گفت: نسل ما پیر شده و یکی یکی داریم می رویم، حالا کی نوبت ما می شود، نمی دانم. به خانواده کارگرجم تسلیت می گویم. ما در تیم ملی همبازی بودیم، یکی از مدافعان با تکنیک دوران ما بود.

سایز ویدئو: ۱۴.۶۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۲۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر