کاظمیان: سرما خوردم، صحبت نمی کنم
محمدامین کاظمیان بعد از مساوی پرسپولیس و تراکتور در جواب درخواست مصاحبه با خبرنگاران گفت که کسالت دارد و مصاحبه نمی کند
محمدامین کاظمیان بعد از مساوی پرسپولیس و تراکتور در جواب درخواست مصاحبه با خبرنگاران گفت که کسالت دارد و مصاحبه نمی کند