کاظمیان: سرما خوردم، صحبت نمی کنم

کاظمیان: سرما خوردم، صحبت نمی کنم

محمدامین کاظمیان بعد از مساوی پرسپولیس و تراکتور در جواب درخواست مصاحبه با خبرنگاران گفت که کسالت دارد و مصاحبه نمی کند

سایز ویدئو: ۴.۸۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۰۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر