صالح حردانی: مشکل ما ناهماهنگی بود؛ دوست داریم دربی در تهران باشد

صالح حردانی: مشکل ما ناهماهنگی بود؛ دوست داریم دربی در تهران باشد

کاپیتان استقلال مشکل نتیجه نگرفتن تیم در هفته های گذشته را ناهماهنگی و مچ نشدن بازیکنان دانست.

سایز ویدئو: ۳۸.۷۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر