کفاشیان: پشیمانم که علی دایی را از تیم ملی اخراج کردم
صحبت های علی کفاشیان
هنوز از اخراج کردن علی دایی از تیم ملی پشیمانم
به هاشمیان باید زمان بدهید تا خودش را نشان دهد
هنوز پرسپولیس به ان هماهنگی کامل نرسیده
بگذارید هاشمیان کار کند تا پرسپولیس به نتیجه برسد