هاشمیان: چهار سال برای تیم ملی زحمت کشیدم، سه تا بلیت برای جام جهانی به من ندادند!

وحید هاشمیان هنوز هم از اتفاقات تیم ملی بعد از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ دلخور است.

هاشمیان: چهار سال برای تیم ملی زحمت کشیدم، سه تا بلیت برای جام جهانی به من ندادند!

به گزارش هفت ورزشی، وحید هاشمیان که میهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از صحبت‌های خود به دوران حضورش در تیم ملی اشاره و از برخوردی که بعد از صعود به جام جهانی با او و همکارانش در کادر فنی تیم ملی شد، گلایه کرد.

سایز ویدئو: ۱۵۹.۴۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۵۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر