دیناروند: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد
دیناروند، دروازهبان خیبر، پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: «خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد و هواداران همچنان از ما حمایت کنند.»
دیناروند، دروازهبان خیبر، پس از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت: «خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد و هواداران همچنان از ما حمایت کنند.»