ادعای ساپینتو بعد از بردن مس؛ ما در استقلال به باخت عادت نداریم!

ادعای ساپینتو بعد از بردن مس؛ ما در استقلال به باخت عادت نداریم!

ریکاردو ساپینتو پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان گفت تیمش در همه جنبه‌ها برتر بوده و اگر از فرصت‌ها بهتر استفاده می‌کردند، نتیجه پرگل‌تر می‌شد. او افزود: «به بازیکنانم افتخار می‌کنم، در استقلال به باخت عادت نداریم و این کلین‌شیت برای ما اهمیت زیادی داشت.» ساپینتو این برد را به کودکان سرطانی و پیشکسوت کارگرجم تقدیم کرد.

سایز ویدئو: ۱۰۵.۲۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۱۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر