میلاد فخرالدینی: بهترین مدیرعاملی که باهاش کار کردم سعید آذری بود

میلاد فخرالدینی: بهترین مدیرعاملی که باهاش کار کردم سعید آذری بود

میلاد فخرالدینی گفت: «از میان تمام مدیرعامل‌هایی که با آن‌ها کار کرده‌ام، تنها سعید آذری هم فوتبالی بود و هم مدیری توانمند.» او به تأثیر مثبت آذری بر روند تیم اشاره کرد.

سایز ویدئو: ۶۴.۶۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر