غلامحسین پیروانی: به خاطر افشین و امیرحسین پرسپولیسی هستم
غلامحسین پیروانی: استقلال و پرسپولیس هردو را دوست دارم اما به خاطر برادرانم پرسپولیسی هستم
غلامحسین پیروانی: استقلال و پرسپولیس هردو را دوست دارم اما به خاطر برادرانم پرسپولیسی هستم