میزبانی شیراز از شهرآورد سرخابیها
رئیس فراکسیون ورزش مجلس از برگزاری نشستی با وزیر ورزش خبر داد و گفت: با توجه به نامناسب بودن شرایط ورزشگاههای پایتخت، تصمیم بر آن شد که شهرآورد تهران در هفته دوازدهم در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس از برگزاری نشستی با وزیر ورزش خبر داد و گفت: با توجه به نامناسب بودن شرایط ورزشگاههای پایتخت، تصمیم بر آن شد که شهرآورد تهران در هفته دوازدهم در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.