میزبانی شیراز از شهرآورد سرخابی‌ها

میزبانی شیراز از شهرآورد سرخابی‌ها

رئیس فراکسیون ورزش مجلس از برگزاری نشستی با وزیر ورزش خبر داد و گفت: با توجه به نامناسب بودن شرایط ورزشگاه‌های پایتخت، تصمیم بر آن شد که شهرآورد تهران در هفته دوازدهم در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.

سایز ویدئو: ۴۳.۵۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۰۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر