پیروانی: چون برادرانم در پرسپولیس هستند پرسپولیسی هستم
صحبت های غلامحسین پروانی درباره هواداری از پرسپولیس
پیروانی: استقلال را دوست دارم ولی خوب برادرانم امیرحسین و افشین در پرسپولیس هستند خواه ناخواه به سمت پرسپولیس کشیده میشوم
صحبت های غلامحسین پروانی درباره هواداری از پرسپولیس
پیروانی: استقلال را دوست دارم ولی خوب برادرانم امیرحسین و افشین در پرسپولیس هستند خواه ناخواه به سمت پرسپولیس کشیده میشوم