مرصاد سیفی: از استقلال و ساپینتو پیشنهاد داشتم اما می خواستم لژیونر شوم

مرصاد سیفی می گوید از پنج سال پیش می خواست در این سن لژیونر باشد و شد.

مرصاد سیفی: از استقلال و ساپینتو پیشنهاد داشتم اما می خواستم لژیونر شوم

به گزارش هفت ورزشی، مرصاد سیفی می گوید وقتی در تیم امید نساجی بازی می کرد، مربی اش به او گفته بود رویاهای خود را روی کاغذ بنویسد و او آن زمان نوشته بود دوست دارد پنج سال بعد لژیونر شود که شد!

لژیونر ایرانی شباب الاهلی گفت: قبل از آمدن به امارات، در همین پنجره نقل و انتقالاتی از استقلال و ساپینتو هم پیشنهاد داشتم.

ارسال نظر