مهدی پاشازاده: بی شخصیتی این بلا را سر استقلال آورد؛آقایان فکر تی‌شرت شان هستند!

مهدی پاشازاده در هفت ورزشی از بازیکنان استقلال که این تیم را با تیم های دیگر اشتباه گرفته اند و فکر استایل تی‌شرت شان هستند، انتقاد کرد.

مهدی پاشازاده: بی شخصیتی این بلا را سر استقلال آورد؛آقایان فکر تی‌شرت شان هستند!

به گزارش هفت ورزشی، مهدی پاشازاده در پاسخ به این سوال که چرا این بلا سر استقلال آمده است، گفت: قطعا اول بی شخصیتی و نداشتن ثبات!

پاشازاده تاکید کرد: این تیم داخل زمین، بزرگ تر ندارد. کسی نیست تیم را در شرایط بحرانی جمع کند.

کاپیتان اسبق استقلال گفت: این بلا از فصل پیش سر استقلال آمد، بازیکنانی به این تیم آمدند که فقط فکر استایل تی‌شرت شان هستند و وقتی بازی می کنند مراقب اند سرشانه و آستین لباس شان مرتب باشد.

اینجا استقلال است، ما در استقلال از این چیزها نداشتیم.

سایز ویدئو: ۳۷.۶۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر