حسین کعبی از آشتی با یحیی و دعوا با علی دایی: من دلیلی برای لات بازی ندارم

یکی از حواشی اخیر حسین کعبی اختلاف او با یحیی گل محمدی در جریان دربی اهواز بود و مهدی یکتا از همین سوژه او را به دورانی می برد که در تیم ملی دعوا کرد…

حسین کعبی از آشتی با یحیی و دعوا با علی دایی: من دلیلی برای لات بازی ندارم

به گزارش هفت ورزشی، حسین کعبی می گوید من لات بازی در نمی آورم ولی اجازه نمی دهم کسی به هم تیمی ام اهانت کند. او خاطره درگیری اش با اسماعیل مطر را تعریف می کند و از روزی می گوید که همراه علی دایی با پلیس امارات درگیر شد.

سایز ویدئو: ۹۲.۷۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر