مجید جلالی: رفتن به جام جهانی انتخاب نیست، ضرورت است
مجید جلالی می گوید ما بعد از جام جهانی هم نمی توانیم لیگ برگزار کنیم ولی رفتن به جام جهانی یک ضرورت است. ما یک بار به المپیک نرفتیم و چوبش را خوردیم و 50 سال است دیگر نمی توانیم برویم.
مجید جلالی می گوید ما بعد از جام جهانی هم نمی توانیم لیگ برگزار کنیم ولی رفتن به جام جهانی یک ضرورت است. ما یک بار به المپیک نرفتیم و چوبش را خوردیم و 50 سال است دیگر نمی توانیم برویم.