بیرانوند: به نظرم باید حداقل چهارهفته از لیگ را برگزار می‌کردیم

بیرانوند: به نظرم باید حداقل چهارهفته از لیگ را برگزار می‌کردیم

صحبت های علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و تراکتور درباره شروع مجدد بازی های لیگ برتر

سایز ویدئو: ۲۰.۲۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۵۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر