صحبت های علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و تراکتور درباره شروع مجدد بازی های لیگ برتر
بیرانوند: به نظرم باید حداقل چهارهفته از لیگ را برگزار میکردیم صحبت های علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و تراکتور درباره شروع مجدد بازی های لیگ برتر سایز ویدئو: ۲۰.۲۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۵۰ | دانلود ویدئو