ربیعی: نظر من با ادامه لیگ بود اما…
صحبت های محمد ربیعی سرمربی تراکتور در برنامه فوتبال برتر درباره تصمیم سازمان لیگ برای ادامه لیگ بیست و پنجم
صحبت های محمد ربیعی سرمربی تراکتور در برنامه فوتبال برتر درباره تصمیم سازمان لیگ برای ادامه لیگ بیست و پنجم