بهاروند: می‌توانیم یک تورنمنت بین ۶ تیم اول برای ادامه لیگ و سهمیه آسیایی برگزار کنیم

بهاروند: می‌توانیم یک تورنمنت بین 6 تیم اول برای ادامه لیگ و سهمیه آسیایی برگزار کنیم

پیشنهاد بهاروند به برگزاری یک تورنمنت بین 6 تیم اول جدول برای ادامه لیگ و تخصیص سهمیه آسیایی

سایز ویدئو: ۸۲.۵۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۴۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر