بهاروند: لیگ برتر ۱۸ تیمی نمی‌شود

بهاروند: لیگ برتر 18 تیمی نمی‌شود

صحبت های رئیس سازمان لیگ درباره ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر

یکی از شهرها برای برگزاری لیگ احتمالا کرمان است

طرح‌های مختلفی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر ارائه شده. از جمله برگزاری ادامه رقابت‌ها به صورت متمرکز در یک استان. کرمان و خوزستان نامزد برگزاری مسابقات شدند. گزینه دیگر برگزاری ادامه مسابقات بعد از جام جهانی است.

در هر صورت لیگ برتر ۱۸ تیمی نخواهد شد. به دلیل مشکلات تقویم رقابت‌ها امکان ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر نیست و لیگ ‌با همان ۱۶ تیم ادامه پیدا خواهد کرد.

سایز ویدئو: ۸۲.۷۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۰۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر