رییس سازمان لیگ: تصمیم گیری درباره لیگ برتر به هفته آینده موکول شد

رییس سازمان لیگ: تصمیم گیری درباره لیگ برتر به هفته آینده موکول شد

حیدر بهاروند در پایان جلسه هم اندیشی با مدیران باشگاه ها گفت: تصمیم گیری درباره برگزار شدن یا نشدن لیگ برتر به هفته آینده موکول شد.

سایز ویدئو: ۶۵.۳۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر