کمپین سرخِ پرسپولیس برای بازسازی یک مدرسه آسیب دیده در جنگ
به گزارش هفت ورزشی، سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در نظر داریم پویشی برای بازسازی یک مدرسه آسیب دیده در جنگ راه اندازی کنیم.
علی بازگشا گفت: امیدوارم بتوانیم به زودی با هماهنگی دستگاههای مختلف، یک مدرسه را که در حملات اخیر آسیب دیده، بازسازی کنیم.