آرش رضاوند: به مردم تسلیت می گویم، از تیم ملی هیچ وقت انتظار نداشتم و ندارم!

آرش رضاوند: به مردم تسلیت می گویم، از تیم ملی هیچ وقت انتظار نداشتم و ندارم!

آرش رضاوند بعد از پیروزی سپاهان مقابل استقلال خوزستان برای اولین بار قدم به میکسدزون ورزشگاه نقش جهان گذاشت…

سایز ویدئو: ۷۶.۰۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۳۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر