انتقاد محمدی از مدیریت و بازیکنان پرسپولیس
محمدی: کار از دست مدیریت پرسپولیس در رفته است، مگر می شود پرسپولیس ببازد و یک پیشکسوت اعتراض نکند!
محمدی: کار از دست مدیریت پرسپولیس در رفته است، مگر می شود پرسپولیس ببازد و یک پیشکسوت اعتراض نکند!