جشن یلدایی استقلال با پیروزی در والیبال
استقلال گنبد با شکست صنعتگران امید در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال، ۲ پله در جدول صعود کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم استقلال گنبد موفق شد صنعتگران امید را در سالن المپیک گنبد شکست دهد و با کسب دومین برد فصل، ۲ پله در جدول ردهبندی صعود کند.
استقلالیها بعد از ۶۲۱ روز بار دیگر با نام استقلال در سوپر لیگ حاضر شدند و ترکیب شروعکننده آنها شامل مهرداد بابایی، قاسم کارخانه، امین علوی، متین تکاور، وحید عابدنیا، محمد باقری و موسی سخاوی (لیبرو) بود. در سوی دیگر، غلامرضا مومنی مقدم ترکیب تیم صنعتگران امید را با طاها بهبودنیا، عمران گوکجلی، حمزه زرینی، رادین احمدی، پویا آریاخواه، محمدرضا مشهدی و سجاد جلوداریان (لیبرو) به زمین فرستاد.
دیدار با رقابت تنگاتنگی آغاز شد و استقلال توانست ستهای اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۲۲ و ۳۱-۲۹ به سود خود تمام کند. تیم صنعتگران امید در ست سوم ۲۵-۲۰ به برتری رسید، اما در ست چهارم ۲۵-۱۹ مغلوب استقلال شد تا نتیجه نهایی سه بر یک به سود میزبان رقم بخورد.
با این پیروزی، استقلال گنبد از انتهای جدول فاصله گرفت و در جایگاه دوازدهم جدول ردهبندی لیگ برتر والیبال قرار گرفت. این موفقیت در شب یلدا برای هواداران تیم تجربهای خوشحالکننده بود و امیدها برای ادامه رقابتها و فرار از پایین جدول افزایش یافت.