وینگر پرحاشیه با استقلال به دبی رفت

موسی جنپو که مشخص نیست قرار است چه زمانی برای استقلال به میدان برود، در کاروان اعزامی تیم به امارات دیده می‌شود.

وینگر پرحاشیه با استقلال به دبی رفت

به گزارش هفت ورزشی ، موسی جنپو وینگر مالیایی آبی‌ها که با عدد قابل‌توجهی در ابتدای فصل به استقلال پیوست و جز حاشیه و مصدومیت تاثیر خاصی نداشت پس از غیبت در بازی‌های اخیر تیم و اخباری که درباره جدایی‌اش شنیده می‌شد، سرانجام در کاروان اعزامی آبی‌ها به امارات برای بازی‌های آسیایی آفتابی شد و احتمالا برابر الحسین هم از روی نیمکت بازی تیمش را دنبال خواهد کرد.

ارسال نظر