اعلام اسامی محرومان لیگ یک؛ ضربه به مدعیان صعود و بقا!
کمیته برگزاری مسابقات، اسامی ۲۰ محروم هفته بیستوسوم لیگ یک را اعلام کرد؛ هفتهای که با دیدارهای حساس در بالای جدول و نبردهای نفسگیر در قعر همراه خواهد بود.
به گزارش هفت ورزشی ، هفته بیستوسوم رقابتهای لیگ یک فوتبال ایران در شرایطی برگزار میشود که چند دیدار حساس در بالای جدول و همچنین در منطقه سقوط، معادلات صعود و بقا را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
در مهمترین مسابقه این هفته، تیم نساجی مازندران به مصاف سایپا میرود؛ دیداری ویژه که در آن رضا عنایتی مقابل تیم سابق خود قرار میگیرد و امیدوار است بتواند به روند نهچندان مطلوب هفتههای اخیر تیم مازنی پایان دهد.
در دیگر بازی مهم این هفته، پالایش نفت بندرعباس برای جلوگیری از نزدیکتر شدن مس شهربابک به جمع مدعیان صعود، مقابل این تیم صفآرایی خواهد کرد. با این حال پالایش نفت در این دیدار حساس، یکی از مهرههای کلیدی خود یعنی پیمان رنجبری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.
در پایین جدول نیز تقابل مس سونگون و نود ارومیه از اهمیت ویژهای برخوردار است؛ دو تیمی که برای فرار از سقوط تلاش میکنند و شکست در این مسابقه میتواند شرایط را برای بازنده بسیار دشوارتر کند. تیم تحت هدایت محمود فکری در حال حاضر وضعیت پیچیدهتری در جدول دارد و بیش از همیشه به امتیاز این مسابقه نیازمند است.
در آستانه این هفته حساس، اسامی محرومان نیز اعلام شده که در مجموع ۲۰ نفر از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیمهای مختلف به دلایل انضباطی، اخراج یا دریافت مجموع کارتهای زرد، قادر به همراهی تیمهای خود نخواهند بود.
اسامی محرومان هفته بیستوسوم لیگ یک:
- مس کرمان: عبدالحسین ذوالغیاث (مربی) و امیرحسین عسکری (بازیکن) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- نود ارومیه: احد حاجکریمی (تدارکات) - محروم انضباطی
- بعثت کرمانشاه: فریدون اصغرزاده (مربی) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- پالایش نفت بندرعباس: پیمان رنجبری (بازیکن) - محروم به دلیل اخراج، کورش برمک (مربی) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- سایپا: سید محمد ستاری و عقیل عنافچه (بازیکنان) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- مس شهربابک: رضا جباری و محمدرضا رئوفیمنش (بازیکنان) و مهدی حقجویی (مربی) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- مس سونگون: حامد حاجیمحمدی (مدیر رسانه) و علی نجفی (بازیکن) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- نیروی زمینی تهران: حسین خطیر (بازیکن) - محروم به دلیل مجموع اخطار و داریوش یزدی (سرمربی) - محروم به دلیل اخراج
- شناورسازی: محسن رحیمی (مربی) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- شهرداری نوشهر: امیرحسین موسیزاده (بازیکن) - محروم به دلیل مجموع اخطار
- نفت و گاز گچساران: حسین پرهون (مدیر تیم) - محروم به دلیل اخراج
- هوادار: مرتضی منصوری (بازیکن) - محروم به دلیل مجموع اخطار
با توجه به حساسیت رقابتها در هر دو سوی جدول، غیبت این نفرات میتواند تأثیر مستقیمی بر نتایج هفته بیستوسوم داشته باشد و معادلات صعود و سقوط را دستخوش تغییر کند.