کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ ۳ باشگاه محکوم شدند!

کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را اعلام کرد.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان؛ 3 باشگاه محکوم شدند!

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته وضعیت بایکنان در مورد سه پرونده تیم های لیگ یکی آرایی را صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

در پی شکایت دانیال ماهینی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۷ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت حامد میرزایی از باشگاه پاس همدان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

با توجه به شکایت مصطفی حمیدی از باشگاه پالایش نفت بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۳۱ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

ارسال نظر