یک استقلالی دیگر سرمربی مس شد!

سیاوش اکبر پور مهاجم اسبق استقلالی‌ها هدایت تیمی دیگر در لیگ یک را بر عهده گرفت.

یک استقلالی دیگر سرمربی مس شد!

به گزارش هفت ورزشی، تیم مس سونگون که در لیگ آزادگان شرایط خوبی ندارد، از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

سیاوش اکبرپور بازیکن سابق استقلال به طور رسمی سرمربی مس سونگون شد.

حالا بعد از مجتبی جباری که سرمربی مس رفسنجان شد، یک استقلالی دیگر هدایت مسی ها را بر عهده گرفت.

ارسال نظر